NKL Rajattomat: Tulevaisuus tehdään yhdessä

03.07.2008

Helsinkiläinen paikallisyhdistys Nuoren Keskustan Liiton Rajattomat Osasto ry - tuttavallisesti Rajattomat - katsoo, että Joensuun puoluekokouksen hieno tulos vahvisti kansanliikettä ja asetti sille uuden tulevaisuuden. Tämä tulevaisuus on kolmeen pilariin rakentuva: yhteistyöhön, aatteen kehittämiseen sekä modernisoitumiseen.

- Kun katsomme kevättä, joka meille kaikille on varmasti ollut raskas, näemme kaksi asiaa. Ensinnäkin tiedämme, että avoimmuudelle on liikkeessä tarvetta. Tähän uusi puoluesihteerimme antoikin tarvittavan avauksen: rahoitus täysin avoimeksi. Tämä on hyvä avaus, jota tuemme.

- Toiseksi näemme, että nuorkeskustalaisuus on ottanut tarvittavan jalansijansa puolueessa. Tuomo Puumalan valinta varapuheenjohtajaksi oli osoitus määrätietoisesta työstä sekä puolueen kyvystä uusiutua. Tästä on hyvä jatkaa, mutta muistakaamme yksi asia: tulevaisuus tehdään aina yhdessä - politiikka on joukkuepeliä, sanoo Rajattomien puheenjohtaja Tuomo Järvelä

Yhteydenotot

Tuomo Järvelä, puheenjohtaja