Vuosaaren Keskustanuoret: Teemu Kelkka Keskustanuorten liittohallitukseen

13.10.2009

Vuosaaren Keskustanuoret: Teemu Kelkka Keskustanuorten liittohallitukseen

Vuosaaren keskustanuoret esittävät puheenjohtajaansa Teemu Kelkkaa Keskustanuorten liittohallitukseen. Kelkka on 24-vuotias kahden lapsen isä Helsingistä. Kelkka työskentelee mittaustyönjohtajana yksityisessä konsulttiyrityksessä pääkaupunkiseudulla.

Vuosaaren keskustanuorten puheenjohtajuuden lisäksi Kelkka on toiminut vuoden 2009 Keskustanuorten Helsingin piirin puheenjohtajana ja piirin varapuheenjohtajana vuosina 2006-2008. Kelkka on kuulunut Helsingin Keskustan piiritoimikuntaan vuodesta 2008. Tällä hetkellä Kelkka on myös Helsingin keskusvaalilautakunnan varajäsen. Aiemmin Kelkka on toiminut muun muassa Vesaisten Helsingin piirin puheenjohtajana 2005 ja Vesaisten keskusliiton hallituksen jäsenenä 2006-2008.

Kelkalle erityisesti tärkeitä ja läheisiä alueita ovat:
• yleinen turvallisuus, Jokaisen on ikään, kokoon, etniseen taustaan yms. katsomatta kyettävä liikkumaan ja elämään normaalia elämää.
• perhepoliittiset ratkaisut, Moninaistuneiden perhemuotojen erilaisiin tilanteisiin on kehitettävä yksilöityneimpiä tukimuotoja
• ympäristökysymykset, Meidän on jätettävä Itämeri tuleville polville paremmassa kunnossa kun olemme sen saaneet.

Jos Kelkka johonkin ryhtyy, vie hän sen loppuun, mitään ei jätetä puolitiehen. Kelkan luonne on avoin ja sosiaalinen eikä hän jää keskusteluissa hiljaiseksi. Kelkka onnistuu usein määrätietoisesti etenemään kohti päämäärää sen lopulta saavuttaen.

Mennään Kelkan kyydillä eteenpäin!