Keskustan Helsingin piiri: Kiviniemi Keskustan varapuheenjohtajaksi

04.04.2006

Keskustan Helsingin piiri esittää kansanedustaja, valtiotieteen maisteri Mari Kiviniemeä valittavaksi Keskustan varapuheenjohtajaksi Suomen Keskustan puoluekokouksessa Oulussa 8.-11.6.2006.

Mari Kiviniemi on toiminut kansanedustajana vuodesta 1995 ja keskustan varapuheenjohtajana vuodesta 2003 lähtien. Kansanedustajauransa aikana hän on kerännyt arvokasta osaamista mm. ulkomaankauppa- ja kehitysministerinä, pääministerin talouspoliittinen neuvonantajana ja Helsingin kaupunginvaltuutettuna.

Kiviniemellä on myös vahva tuntemus keskustalaisesta järjestötyöstä sen kaikilla tasoilla aina keskustanuorista puoluevaltuuskuntaan saakka.

Ekonomistina Kiviniemi hallitsee talouden ja ulkopolitiikan kysymykset, mutta kahden lapsen äitinä hänellä on myös suomalaisen perheen arki hallussa.
Keskustan Helsingin piirin mielestä Kiviniemen uudelleenvalinta keskustan johtoon vahvistaa keskustan osaamista eduskuntavaaleihin mentäessä.

Lisätietoja:
Anni-Mari Vimpari, puheenjohtaja, puhelin 040 722 7028