Puumala, Kiviniemi ja Lehtomäki puolueen varapuheenjohtajiksi

30.04.2008

Rajattomat kannattavat Tuomo Puumalaa, Mari Kiviniemeä ja Paula Lehtomäkeä varapuheenjohtajiksi

Helsingin Keskustapiirin Keskustanuorten Rajattomat osasto kannattaa kansanedustaja Tuomo Puumalaa, kunta- ja hallintoministeri Mari Kiviniemeä sekä ympäristöministeri Paula Lehtomäkeä puolueen varapuheenjohtajistoon.

Rajattomat katsovat, että puolueen varapuheenjohtajina Tuomo Puumala, Mari Kiviniemi ja Paula Lehtomäki ylläpitäisivät nuorta, dynaamista näkemystä puoluejohdossa sekä synnyttäisivät tarvittavaa jatkuvuutta ja vastapainoa.

Yhdistyksen puheenjohtaja Tuomo Järvelä toteaa: "Rajattomissa uskomme, että hyvät kansainväliset suhteet ovat ensisijaisen tärkeitä. Euroatlanttisten suhteiden kehittäminen, uskottava Eurooppa-politiikka, realistinen Venäjä-politiikka, dynaaminen kauppapolitiikka ja terve luontosuhde muodostavat tulevaisuuden pohjan elinvoimaiselle Suomen Keskustalle."

Järvelä jatkaa: "Edellämainittuja haasteita vastaanottamassa uskomme Puumalan, Kiviniemen ja Lehtomäen olevan paras mahdollinen kombinaatio tässä ajan elossa. Elämän suuressa kellossa on yksi ainoa aika: nyt. Siksi uudistajia tarvitaan: puolueen pitää katsoa eheänä ja elinvoimaisena tulevaisuuteen."

Lisätiedot:

Puheenjohtaja Tuomo Järvelä