Helsingin Keskustanuoret: Eeva Kärkkäinen varapuheenjohtajaksi

05.10.2009

Helsingin Keskustanuoret esittää 20-vuotiasta Eeva Kärkkäistä Suomen Keskustanuorten varapuheenjohtajaksi. Kärkkäisellä on monipuolista osaamista sekä järjestöllisesti että poliittisesti. Hän on toiminut useissa tehtävissä niin nuorisojärjestössä kuin puolueessakin. Kärkkäinen on tällä hetkellä puoluehallituksen varajäsen, Keskustanuorten liittohallituksen jäsen sekä Helsingin Keskustan varapuheenjohtaja. Hän työskentelee liikenneministeri Anu Vehviläisen eduskunta-avustajana.

- Eeva on avarakatseinen, alkiolainen ihminen. Hänen päätöksentekonsa kivijalkana ovat vahvat keskustalaiset arvot sivistyksestä, ympäristön vaalimisesta, tasa-arvosta, yrittäjyydestä ja yhteisöllisyydestä. Haluamme Keskustanuorille järjestön parasta ajattelevan, aatteellisen ja yhteistyökykyisen varapuheenjohtajan. Eeva on tällainen, toteaa Helsingin Keskustanuorten puheenjohtaja Teemu Kelkka.

Helsingin Keskustanuoret luottaa Eeva Kärkkäisen kykyyn uudistaa järjestön rakennetta ja politiikkaa 2020-luvulle jäsenistön ääntä kuunnellen ja kunnioittaen.

- Eevan vahvuus on erityisesti siinä, että hän osaa päätöksenteossa ottaa huomioon monenlaiset mielipiteet. Hän on vahva poliittinen osaaja, innostava, ideoiva ja uutta luova. Juuri sellainen kuin Suomen Keskustanuorten varapuheenjohtajan kuuluu olla!

Helsingin Keskustanuoret ry